Περί τίνος πρόκειται;

Πρόκειται περί της εκτόνωσης της δημιουργικότητάς μου. Η αυτοψυχανάλυση, η αυτοκριτική και η αυτοαναφορά σε συνδυασμό με την αναζήτηση της αισθητικής και γενικότερα της αίσθησης του εαυτού μου φτιάχνουν αυτό το blog.

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πρώτη ανάρτηση

Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση. 
Και σε αυτήν την ανάρτηση θα παραθέσω τους κανόνες που θα διέπουν αυτό το blog, για να ξέρεις εσύ και για να ξέρω και εγώ τι μπορούμε να περιμένουμε και που θα κινηθούμε.
Ο βασικός κανόνας είναι ότι δε θα υπάρχει κάποιο θέμα. Γράφω ό,τι θέλω και ανεβάζω ό,τι θέλω, γιατί πρώτον μπορώ να το κάνω και γιατί δεύτερον μπορεί με αυτόν τον τρόπο να καταλάβω τι είναι αυτό που θέλω. Τα περισσότερα πράγματα, με τα οποία ασχολούμαι στη ζωή μου περιλαμβάνουν μια σειρά από φίλτρα, τα οποία δυστυχώς μου είναι δύσκολο να διακρίνω. Για να γίνω πιο κατανοητός: Θέλω να κάνω μόνο ό,τι μου αρέσει, ό,τι ταιριάζει με τις ορέξεις μου. Άρα θα κάνω αυτό το blog. 
Ο δεύτερος κανόνας είναι ότι αφορά μόνο εμένα. Δηλαδή μιλάω εγώ, για μένα και για ό,τι με αφορά. Άρα στο κέντρο βρίσκομαι εγώ. Και ας μην παρερμηνευτεί αυτό. Ούτε θέλω, ούτε χρειάζομαι, ούτε είναι μια άσκηση αύξησης της αυτοπεποίθησής μου. Δυστυχώς αυτή δεν μπορώ καν να τη μετρήσω και να την αξιολογήσω, πόσο μάλλον να ασχοληθώ με την αύξηση και την ευημερία της. Απλά αυτό το blog είναι κάτι που ξεκινά από μένα, κατευθύνεται και τελειώνει πάλι σε μένα. Η πορεία αυτή με ενδιαφέρει ως παρατηρητή καθώς μπορεί μέσα στις λοιπές λειτουργίες της, να αποτελέσει και έναν εξωτερικό σταθμό για το εσωτερικό μου μάτι, το οποίο προσπαθώ να ευαισθητοποιήσω.
Ο τρίτος κανόνας είναι πως δεν είμαι και ούτε θέλω να γίνω συγγραφέας, στυλίστας, φωτογράφος, μοντέλο, gay είδωλο και διαδικτυακή περσόνα. Προφανώς αυτό το αναφέρω για να θυμίζω στα κόμπλεξ μου να μην μπλέκονται στη διαδικασία της ενασχόλησης μου με αυτό το blog. Θέλω αυτό να μην έχει στόχο, όνειρα, φιλοδοξίες, παλιές απογοητεύσεις, τύψεις, ελαφρυντικά και ό,τι άλλο μπορώ να φανταστώ, με το οποίο έχω φροντίσει να γεμίσω την υπόλοιπη ζωή μου. 
Αυτοί είναι οι κανόνες, για να τους θυμάμαι και να τους καταργήσω όταν χρειαστεί. Αυτό είναι το blog μου.


Looking at me through the glass




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου